Doelgroep?

Ik word vaak benaderd door potentiële opdrachtgevers met de vraag om foto’s te maken die goed bij de identiteit van het bedrijf passen, en hoe dat er precies uit moet zien is dan nog niet duidelijk. Nou kan je mij niet blijer maken met die vraag omdat het betekend dat ik mee mag denken in het conceptuele proces. Soms is het al een kant en klaar verhaal omdat de opdrachtgever de vraag bij een reclamebureau heeft neergelegd, maar veel leuker is het als je als fotograaf mee mag denken in het vroegste stadium van dat proces. En dat begint altijd met een gesprek en lekkere cappuccino..

Bijgaande foto is gemaakt voor De Munk Carpets, die graag hun exclusieve kleden in sfeer op locatie gefotografeerd wilde hebben. Ik heb daar een locatie en stylist bij gezocht (Sharon Roest). Het eindresultaat staat als advertentie in het high end magazine Stijlvol Wonen. Goed voorbeeld van Interieur fotografie gepresenteerd aan de juiste doelgroep.

Deel deze blog

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Meer blogs

binnenkijken in Amsterdams interieur

Mag ik binnenkijken?

Je komt nog eens ergens als interieurfotograaf. Dit keer in een prachtig onder architectuur verbouwd pakhuis in Amsterdam. Ik was gevraagd door interieurstyliste Sharon Roest

Lees verder »